Tuesday, March 16, 2010

¿Per què votaràs Iniciativa per Catalunya?

Dels resultats de les diverses enquestes realitzades darrerament sobre intenció de vot a les eleccions a la Presidència de la Generalitat, el resultat que més m'ha sorpres és l'augment en intenció de vot d'Iniciativa per Catalunya.

Sincerament crec que ningú pot fer-ho pitjor en un Govern del que ho ha fet Iniciativa al Tripartit. Les seves conselleries han estat les pitjor governades des de la recuperació de la democracia, i el seu líder, Joan Saura, el pitjor conseller de tots.

De veritat, no ho entenc. Per això, sisplau, ho dic seriosament, si penses votar Iniciativa per Catalunya, m'agradaria que m'expliquesis per què.

No comments: