Sincerament crec que ningú pot fer-ho pitjor en un Govern del que ho ha fet Iniciativa al Tripartit. Les seves conselleries han estat les pitjor governades des de la recuperació de la democracia, i el seu líder, Joan Saura, el pitjor conseller de tots.
De veritat, no ho entenc. Per això, sisplau, ho dic seriosament, si penses votar Iniciativa per Catalunya, m'agradaria que m'expliquesis per què.
No comments:
Post a Comment