Segurament aquest nom no us diu res. Teniu sort. Fa uns dies buscava informació sobre la visita de Himmler a Montserrat i vaig tenir la desgracia de caure en el seu blog. L'article on em va portar Google no dona lloc a dubte sobre el nivell del blog: "
NAZIS I PANCATALANSTES, Es Fonaments Filo-Àris des Catalanisme." (sic) [
*]. Independentment del contingut, aconsello a tots els interessats en disseny a visitar aquest blog per veure com NO S'HA DE DISSENYAR mai un lloc web. Sense cap dubte és una de les pàgines pitjor dissenyades de la red: fins a cinc colors diferents en un sol "post", negretes al·leatories, diferents passos de lletra i unes composicions amb textes i fotografies més propies del MySpace d'un adolescent que d'un blog que preten ser serios.


Sobre el contingut, jutgeu vosaltres mateixos: "HIMMLER, CAP DE SES S.S. NAZIS A BARCELONA, AMB ES SEU BATLE MIQUEL MATEU I PLA. DIVEN SES MALES LLENGUES QUE EN HIMLER, A MÉS DES “PODER MÍSTIC” DE LA MORENETA DE MONSERRAT, VOLÍA DES CATALANS UNA LLISTA BEN DETERMINADA DE TOTS ES XUETES MALLORQUINS. DIVEN TAMBÈ, QUE ES CATALANISTES VAREN ACCEPTAR TAL PETICIÓ A CANVI DE QUE ES NAZIS AL·LIATS SEUS (SE CONSIDERAVEN “ARIS DE RAÇA”: GERMANS SEUS) -LLETGIU ES GRAN LLIBRE FUNDACIONAL DES SEU NACIONALISME: “LO CATALANISME”- NO S’EN DUIGUESIN AQUELLA ESCULTURA. S’ESTAT ESPANYOL, MALDEMENT SER UN ESTAT TOTALITARI, FOU QUI NO VA CONSENTIR CAP “EXTRADICIÓ BALEÀRICA” CAP A AUTWICH O PUESTO SIMILARS. A S’ENREVÉS, ES DIPLOMÀTICS D’EN FRANCO SE VAREN VALER INCLÚS D’UNA LLEI DE SA REPÚBLICA PER SA QUAL, ALS “SEFARDÍS” DE TOTS ES PAISSOS, SE LIS DONAVA NACIONALITAT ESPANYOLA. RES MÉS ANYULL DE DEFENSAR “AL CAUDILLO”, JA QUE ENTRE D’ALTRES, SE DEIA QUE EL MATEIX ERA JUEU.
HIMMLER A MONTSERRAT. SE DIU QUE ES CATALANS NO VALEN CONSENTIR CANVIAR UNA SIMBÒLICA ESTATUA (sa seva “Moreneta”), I A CANVI VAREN FACILITAR UN LLISTAT DE MALLORQUINS DESCENDENTS DE JUEUS (NOSTROS XUETES)." (les majúscules no són meves).
Imagineu la seva credibiliat si ni tan sols és capaç ni d'escriure Auswitzch correctament (segurament ho ha escrit en "mallorquí"...). Només cal llegir aquest passatge per veure que aquest individu s'ho ha anat inventant tot sobre la marxa: "DIVEN SES MALES LLENGUES QUE EN HIMLER, A MÉS DES “PODER MÍSTIC” DE LA MORENETA DE MONSERRAT, VOLÍA DES CATALANS UNA LLISTA BEN DETERMINADA DE TOTS ES XUETES MALLORQUINS." Després diu que "SE DIU QUE ES CATALANS NO VALEN CONSENTIR CANVIAR UNA SIMBÒLICA ESTATUA (sa seva “Moreneta”), I A CANVI VAREN FACILITAR UN LLISTAT DE MALLORQUINS DESCENDENTS DE JUEUS (NOSTROS XUETES)". És a dir, segons ell, en Himmler en persona va venir a Catalunya a buscar una llista dels jueus mallorquins... I després converteix aquesta teoria que "dive se males llengües" en un fet al dir que " NO PODEM DIR LO MATEIX QUE DES PRESUMPTES COL·LABORACIONISTES CATALANISTES, que posaren en perill de mort a nostros xuetes".
L'ignorància (segura) i la mala fe (més que probable) de l'autor fan que no comenti que el batlle de Barcelona era falangista, que la visita de Himmler va ser imposada, que els principals caps de Montserrat es van negar a rebre'l, etc. Tampoc té lloc, evidentment, en la seva teoria de l'al·liança nazi-catalana, el fet que Lluís Companys fos detingut a França per la Gestapo i entregat al règim de Franco per la seva execució.
Barreja Pompeu Fabra amb la visita de Himmler a Montserrat, la Marta Ferrusola amb el Carod, i inclus el Mossad... Tota una gran palla mental per a gran onanisme d'anticatalanistes illetrats.
I després copia i pega un text sobre la relació entre el règim de Franco i la persecució contra els jueus, que, evidentment, no té res a veure amb el catalanisme. I això que Franco estava obsessionat amb la judeo-masoneria.
Doncs sí, ens trobem amb un altre cas de revisionisme històric barat, d'aquest que apel·la a l'anticatalanisme més estupid (només cal llegir els comentaris dels seus lectors).
Les bajanades històriques són constants. La credibilitat nul·la.
L'obsessió malaltissa d'aquest individu amb Catalunya és evident: entre els temes estrella del blog trobem: "Es Gonellisme. reviscola amb + força que mai!", "LA COSA CATALANA. Reflexions Vàries sobre es Catalanisme d'Allà", "Catalanisme Brut" o "PANCATALANISME a Balears".
Però l'obsessió que més m'ha fascinat del Cantarellas és la que pateix amb Carod. Sembla que pensa més en Carod que el mateix Carod. Vegeu per exemple
aquesta entrada: algú pot explicar-me perque l'autor posa una foto seva de nen al costat de la de Carod? O també el temps que ha dedicat a realitzar
aquestes "bellísimes" composicions amb imatges de Carod.
Segurament el més indicatiu del blog són les seves "Referències Polítiques": en aquest ordre "Projecte Lib. Balear", "Clau de Mallorca", "Rosa Díez: UPyD" (sic), "associació ciutadans de catalunya (Previst per Balears)".
Però curiosament al senyoret Cantarellas no li preocupen gaires els casos de corrupció que sofreixen les Balears; visiteu l'apartat "BRUTA POLÍTICA. Escandols, Noticies, Analisis" i veureu que hi ha entrades sobre el FC Barcelona, "
I si fossin es CATALANISTES es culpables dets atemptats d’ETA contra Balears?", també hi ha les composicions amb Carod i Hitler, només he trobat tres posts
[*][
*][
*] sobre corrupció. Però s'enten per què no parla d'aquests casos de corrupció que afecten al PP quan llegim que "
Y HE AQUÍ EL TESTIMONIO DEL ÚNICO DIARIO QUE PARECE INTERESARSE, NO SÓLO EN PACIFICAR AL PARTIDO POLÍTICO MÁS REPRESENTATIVO DE LOS BALEARES, SINÓ EN QUÉ OPINAN LAS BASES." i és que el blog també té un apartat que es diu "
Veus des PP" (Segueix Cantarellas al PP o ja s'ha passat a UPyD, com la majoria de populistes i arribistes?).
Una altra qúestió que m'intriga és perquè la majoria d'anticatalanistes tenen aquest afany exhibicionista. Vegeu que la capçalera del blog d'en Toni Cantarellas té fins a tres fotos seves!

A més a més, també he descobert un altre blog còmic: "
Regne de Mallorca" (que també fa servir les mateixes composicions que en Cantarellas), amb l'objeciu de "
Nostro antic regne se vou amenaçat per interessos anexionistes i des d'aquí lluitaré contra ells. Aprofit per reivindicar sa figura d'en Pep Gonella i de sa feina des membres des "Gonellisme Ilustrat" que resurgeix amb força.", que té com a punt fort una "
Carta a un ciutadà català (I)" (la segona part s'ha perdut) [
*]. Deixant de costat, la típica i tòpica dialèctica anti-catalanista, m'han cridat l'atenció dos passatges:
"Et faig responsable a tu i als teus, i us declaro culpables i com a tal, mereixedors de càstig (de qualsevol forma), si seguiu votant a ERC, i com a tal, mereixedors del meu despreci més absolut. Ara estic en contra dels (pan)catalanistes, i no mesclo catalans amb (pan)catalanistes, però si seguiu votant a ERC, sereu igual de còmplices, igual de culpables, i en sereu responsables igual que els membres del partit al que voteu."
Doncs, estimat autor de la carta, no he votat mai ERC i desprecío profundament al Tripartit, però tot i això, em pots fer tan responsable com als votants d'ERC de tots els mals que denuncies, i espero a que vinguis a proporcionar-me el meu "càstig" personalment (cosa que sé que no succeirà, veient el teu aspecte).
Segueix a:
Toni Cantarellas: Censura i manipulació
12 comments:
Mon car i estimat amic:
Honra que me fas al dirigir-me aquest comentari. A jo me correspon defensar es meus arguments, no es d'altres, peró te diré (jo no sol fer befa des demés pel seu aspecte) que vàs molt equivocat sobre s'administrador de "Regne de Mallorca" (clar, no tens un caganer a tamany natural com a punt de referència: En Ribot fa més de 2 metros i no crec que t'agradàs sa seva visita).
Ja que ets tan incisiu en es tema estètic, dir-te que m'honores doblement haguent triat just es mateix format de pàgina que es meu, tot i que fa temps que està anunciada una reestructuració funcional i estètica. Ses meves fotos de sa capcelera obedeixen a un disseny obsolet pensat per una Weblog només per sa difusió des meus articles entre ets amics. Supós que t'hauràs fixat en ses personalitats que feliciten es blog amb motiu des 1er aniversari (no tohom pensa com tu). Ses fotos d'"Ultragem Espanya" i lo dit sobre es presupostos racistes des llibre fundacional d'aixó que deis "catalanisme" són absolutament cert. Jo junt testimonis gràfics, amb manco o millor fortuna, pero no els manipul.
S'Obsessió d'en Carod amb Balears es evident i recoida a tota sa premsa balear. ¿Quantes vegades a anat en Carod a València o Aragó?. Aquí el tenim dia si dia no haguent d'escoltar que mos integrarà a s'inminent Repúplica de Catalunya.
Si te molesta que un català de soca-rel com es batle Martí fos filonazi (tant de bo que existeixen ses fotos: sinó tot ho negarieu) t'en fots. A Palma jo no he conegut cap individu com es vostro batle o es vostro actual vicepresident de “La Generalitat”. Jo ja dic a s'article al que te refereixes que en lloc de barretina du capell de requeté. A jo com si voleu reivindicar sa catalanitat de "El Quixot", obra mondialment reconeguda a un tal Miquel Servet de Barcelona (“!i hem de sentir de dois!).
Ses nostres relacions tendrien que ser manco tenses: Basta amb que vos olvideu de noltros i no mos envieu tants de mil·lions d'Euros destinats a polítiques lingüístiques. Ferieu be, sobretot a aquesta época de crisis, en fixar-vos en voltros i no malgastar tant de dobbers amb es naturals de s'Antic Regne Independent de les Mallorques (amb possessions als comtats catalans del Nord i tot el Rosselló).
Com a vassalls històric d'Aragó que sou, enrevoltats de veïnats emprenyats amb voltros (ni ets aranesos volen ser catalans), vos demàn que devalleu tant tó i com ses ínfules imperialistes.
Gracies sian dades. Amén.
Antoni Cantarellas
Apreciat bloger,
Esper que es teu "còmic" blog tenga molt d'èxit, m'he rigut molt amb sa teva frustrada tentativa d'insultar-me a mi i an es meu amic Toni. Qualifiques es meu blog de "còmic"; no sé, jo si que m'he descollonat viu amb so teu, encara tenc mal de panxa de ses rialles.
Respecte an es meu aspecte, no sé què hi tens en contra; si vols que mos trobem amigablement, basta amb què m'ho diguis, i podrem debatre sobre es meu aspecte. Com a mínim jo pos una foto meva i un contacte per si qualcú se pot sentir ofès i vulga fer-m'ho sebre. Tu no; clar, com a bon catalanista, no dones sa cara.
Si vols, quand mos trobem (tria tu es lloc, jo m'estim més una cafeteria, tu pot ser una guarderia), també podrem discutir sobre es teu aspecte.
Una cordial aferrada,
Tomàs
PD. No me fic amb sos arguments des teu blog, ja m'ha bastat s'article sobre en Toni per voure que ets un pobre esperit solitari i antisocial sense arguments. Ah, i dir que es meu blog copia s'estètica des d'en Toni... tens problemes de vista?
Estimat GTRD,
No tinc cap interés en discutir sobre el teu aspecte, l’aspecte de la gent és un tema que preocupa exclusivamente a les redactores d’”Intouch” i equivalents.
El que sí m’agradaria saber és quins mèrits tens, o et qualifiquen, per anar decidint quí mereix un càstig i qui no.
Respecte a una trobada, em plauria molt si aquesta es produeix a Lleida, doncs ja vaig estar a Mallorca fa un mes i ara mateix no tinc planejat tornar-hi. Ara existeix un vol directe entre Lleida-Alguaire i Palma (que suposso que segons tú formarà part dels moviments expansionistes catalans).
Això de que poses dades de contacte és bastant relatiu, com a nom tens GTRD, la foto que poses es ben petita, i com a contacte una adreça de Gmail amb usuari “regnedemallorca” (http://www.blogger.com/profile/16631761525539833325). En aquest sentit podem dir que jo també poso dades de contacte, doncs m’has pogut escriure, oi? Sí no poso les meves dades personals no és per gent com tú, sinó les meves análisis bastant crítiques amb el Islam que, fan que, sincerament, prefereixi no posar el meu nom.
Que no et posis amb els arguments del meu blog, ja m’ho esperava i em plau que em qualifiquis de “pobre esperit solitari i antisocial sense arguments” si això et fa sentir més trànquil. Al menys, el teu àmic Toni ha tingut el valor d’intentar rebatre els meus arguments.
I finalment, respecte a “Ah, i dir que es meu blog copia s'estètica des d'en Toni... tens problemes de vista?” et diré que gràcies a les ulleres que porto no tinc problemas de vista, però sembla que tú sí de lectura; jo no dic que el teu blog “copia s’estètica des d’en Toni” sino que “fa servir les mateixes composicions que en Cantarellas”, cosa que confirmen aquest enllaç (http://regnedemallorca.blogspot.com/2010/01/mentres-un-grup-de-ciutadans.html), aquest (http://regnedemallorca.blogspot.com/2009/12/primer-pas-fet-ara-fa-falta-es-segon.html), i aquest (http://regnedemallorca.blogspot.com/2009/11/important-urgent-convocatoria-per.html), per exemple.
PS: M’ha fet gracia això de la “guarderia”…
Apreciat Z,
Primer de tot veig que segueixes essent molt valent posant "Z" com a nom teu. Segon, tu mateix ho dius: per haver escrit contra s'Islam, amagues es teu nom, contacte, etc. Quina postura més valenta!! Jo també he criticat s'Islam i n'he rebudes de fortes de sa comunitat islàmica de Mallorca, i he donat nom i llinatges (perdó, tu diràs cognoms, usaré es teu parlar).
Després dius que es meu aspecte no t'interessa, emperò bé que el menciones, per tant per qualque cosa te crida s'atenció, per tant si que t'interessa... no sé, te contradius tu tot solet...
I lo darrer, que ja ès per acabar de flipar, dius que jo vos donaré un càstig, quand ès mentida: dic que sou mereixedors de càstic, no que el donaré jo; jo dic que sou mereixedors DES MEU despreci més absolut, això si, però res de donar-vos un càstig jo. Aprèn a lletgir.
Podria seguir, com amb allò de sa "típica i tòpica dialèctica anticatalanista", ja que, i perdona, ni ès típica ni ès tòpica, perquè afegesc moltes proves de perquè som i debem ser anticatalanistes i què mos separa des catalans... repetesc que podria seguir, però m'has avorrit.
Una aferrada,
Tomàs Ribot
PD. jo don es meu nom, tu no, "valentet".
Primer de tot veig que segueixes obsessionat amb la meva identitat. Sincerament, no entenc perqué t'interessa tant, igual que a mí no m’interessa en absolut la teva. En primer lloc jo no he “escrit contra l’Islam” (conclussió precissament que temo dels radicals) sinó “análisis bastant crítiques amb el Islam”, que és semblant però no el mateix. Més por em fan els “progres” que em poden titllar de “racista”, “xenòfob”, “retrògrad”, etc., en resum, l’ira de la nostra “progresía”, que les amenenaces de ningú (no creguis que parlo de tú). Si a tú això no et preocupa, et dono les meves felicitacions més sinceres.
Respecte al tema recurrent del teu aspecte, només es tractava d’un comentari (per això anava entre parèntesi); d’aquí a “interesar-me” hi ha moltíssima distància.
El que resulta irònic és que acabis de “flipar” amb que jo afirmi que el càstig el “donaras tú”; precissament és l’opossat el que jo dic; de fet, precissament en el comentari que tant t’obessiona sobre el teu “aspecte”, t’animo a que ho facis i declaro “cosa que sé que no succeirà”; per tant, un altre cop, i ja van dos, demostres tenir problemas de comprenssió lectora.
El que jo et retrec és que vagis decidint qui mereix o no càstig (“Et faig responsable a tu i als teus, i us declaro culpables i com a tal, mereixedors de càstig (de qualsevol forma)”) i et torno a preguntar “quins mèrits tens, o et qualifiquen” per auto-adjudicar-te el paper de jutge, pregunta que segueix sense resposta.
Sobre la teva “típica i tòpica dialèctica anticatalanista” em fa gracia que ho rebutgis dient que “afegesc moltes proves de perquè som i debem ser anticatalanistes i què mos separa des catalans”; precissament són aquestes supossades proves el que la fan tant “típica i tòpica”, "proves" repetides mil cops, les mateixes pels anticatalanistes de Mallorca, o de València… És cert que, de molt tant en tant, algún anticatalanista inventa alguna nova teoría, però, no ens enganyem, no és el teu cas. El revisionisme històric té la seva gràcia per agitar debats de sobretaula entre historiadors, però sense proves, com en el teu cas, no té més interés que un article d’opinió de Tomás Roncero.
Estimat Tomás, m’ha decebut sobremanera que acabis el teu comentari amb dues mostres d’inmaduressa com “repetesc que podria seguir, però m'has avorrit” i “jo don es meu nom, tu no, "valentet"”; que em fan dubtar de que no vulguis realment quedar en una “guarderia”.
Me da la impresión, Z, que careces de argumentos para poder opinar sobre el fondo del blog del Sr. Cantarellas y de Tomás, porque lo que se intenta es impedir que seres como tu,a los cuales cuando no se hace, se comporta, se habla, se escribe, se piensa, de tu misma forma, os gusta imponer vuestras ideas mediante la mofa y el intento, porque solo es intento, del descrédito. Por otra parte, la violencia, es , y no lo dudes, el argumento final del inculto, y siempre, encuentras a otro mas fuerte que tú, por lo tanto, no berrees tanto, que siempre alguien acabara haciendote callar, una vez solventado el tema de las amenazas, te sugiero, que intentes, aunque dudo que lo consigas, leer el transfondo de los blogs que has criticado tan alegremente, y si eres capaz, al menos tengas la valentia, cosa que dudo, de callarte.
Estimado dhey40, ¿tiene algo inteligente que decir? Me refiero a algún argumento; porque lo de la "mofa", el "descrédito", las "amenazas", etc. está muy bien para "Sálvame", "La noria" o "El gato al agua" pero no para rebatir argumentos.
No se (ni me importa) si mis argumentos le convencen, lo que es innegable es que yo he tenido al menos la decencia de citar profusamente tanto al señor Cantarellas como al señor Ribot, cosa que usted parece incapaz de hacer para criticarme.
Hola, criticador analític catalanitic i desconegut. Estàs fet tot un valent:
Anomenes persones que no s'amaguen (no sabem tans sols ni si ets homo o famella, peró ha quedat demostrat que homo, lo que se diu homo, no ho ets)
A un mallorquí no li fa res pegar un bot a sa península per fotre dues osties a un personatge com tu. Peró si no sap quina casta de merda ets ni a on vius ni que noms ni si ets persona sencera o ets subnormal o minusvàlid (aquests dos darrers supostos t'excusarien), sa veritat, anar per anar no ho paga.
En Cantarellas ha demostrat que no és catalanista ni està frustat. És roí que projectis sa teva frustació atribuint-la a gent que no te cau bé només perquè reclama llibertat i denuncia es pancatalanime brut, que no és, ni d'alluny, equivalent a criticar o ofendre an es nostros veïnats continentals de Catalunya.
Generalitzes i ho fas a posta i amb mala fe.
En Toni Cantarellas ha parlat en termes molt poc laudatoris de molts de mallorquíns...
Sa teva conclusió és que també és un antimallorquinista frustat...?
Aquí tenim un nom pes tipos com tú: torracollons covards.
Dona la cara.
Possa lloc, fetxa, tria armes i padrins.
Covardía la d'acussar sense donar cara ni raó. Valent misserable.
Visca Catalunya Lliure (de catalanistes) !!!!!!!
Pep d'Aubenya III
Estimat Antonio,
Ni tans sols em pendre la molèstia de llegir el teu comentari doncs, com vaig escriure el 18 de maig de l'any passat: "I, amb tot això, dono per finalitzat el temps que dedico al senyor Toni Cantarellas."
Bona sort
ANALÍTIC ANORMAL:
SA TEVA IGNORÀNCIA I RADICALISME NOMÉS ÈS SUPERAT PER SA TEVA MANCA DE VERGONYA, QUE MOSTRES AMB SOS TEUS PSEUDO-ARGUMENTS AD HOMINEM (Criticar o enfotrer-se de sa persona sense oferir contra-arguments lógics i assenyats). ES FET DE DEJECTAR A UN MALLORQUÍ PERQUÈ EL TROBES LLETG JA HO DIU TOT DE TÚ.
ALERTA AMB ES "PAÏSSOS CATALANS" (TARRAGONA, GIRONA, BARCELONA I UN TROS DE LLEIDA): ETS HISPANO-OCCITANS DE LA VALL D'ARÀN DEVENDRÁN PREST SA 18ª AUTONOMÍA D'ESPANYA, I EL REGNE DE MALLORQUES RECLAMARÀ LO QUE ÈS BEN SEU (PER VOLUNTAT TESTAMENTARIA DE JAUME EL CONQUERIDOR): ES COMPTATS DEL NORD DE S'AUTONOMÍA VASSALLA DEL REGNE D'ARAGÓ, QUE FORMEN PART DE SA MALLORCA CONTINENTAL. A FRANÇA LA DEIXAREM EN PAU, JA VAREN PATIR LO SEU A CABRERA.
S'ATOMITZACIÓ DE SA PROVINCIA PENINSULAR DE CATALUNYA PERILLA I PERD BATALLA RERA BATALLA: VOS HAN ORDENAT TORNAR ES BENS DE "LA FRANJA" A VOSTROS SENYORS DEL REGNE D'ARAGÓ. PREST HAUREU DE TORNAR SA PART EXPOLIADA DETS ARXIUS DEL REGNE DE LES MALLORQUES A AQUELLS ALS QUALS LES VAREU ROBAR.
ANS DE PINTAR AQUESTS MAPES NAZIONALONANISTES DES "PAÏSOS CATALANS" VOS HAURIEU DE PREOCUPAR DE QUE SES ACTUALS FRONTERES DE SA PROVINCIA ESPANYOLA DE CATALUNYA NO MINVI NI SE DIVIDESCA EN MÉS REGNES TAIFES.
SALUT I QUE T'APORFITI, PARDAL ASSOLEIAT
Toni Toni Toni
(o Antonio, si ara ho prefereixes)
Deixa-ho estar, home...
Hahaha, El meu portàtil es va estavellar quan estava navegant en aquest lloc última vegada que vaig estar aquí. I durant els últims 2 mesos he estat buscant aquest weblog, per la qual agraïda que es troba una vegada més! : D
Post a Comment